مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 09:352020-05-23ورزشي

کارگاه هدف گزینی و مدیریت زمان در شرایط حساس برگزار شد


مرکز روانشناسی ورزشی آکادمی ملی المپیک صبح امروز و با همکاری مرکز آموزش، کارگاهی غیرحضوری (آنلاین) را با عنوان هدف گزینی و مدیریت زمان در شرایط حساس برای علاقمندان به این مبحث برگزار کرد.

- ، پس از اعلام فراخوان مرکز آموزش آکادمی ملی المپیک در خصوص برگزاری کارگاهی یک روزه با موضوع هدف گزینی و مدیریت زمان در شرایط حساس، این کارگاه غیر حضوری با تدریس آقای علی حجتی و با حضور علاقمندان به این مبحث برگزار شد.

حجتی با بیان اینکه امروز نخستین تجربه خود را در برگزاری کارگاه آموزشی آنلاین سپری کرده است گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم برگزاری کارگاه های آموزشی به صورت غیرحضوری، ایده برگزاری کارگاه مذکور به صورت آنلاین توسط آکادمی ملی المپیک بسیار جالب توجه بود.

وی با ابراز امیدواری از اینکه در آینده مخاطبین بیشتری جذب این کارگاه ها شوند، در خصوص مباحث ارائه شده به شرکت کنندگان گفت: در این کارگاه و در خصوص اهمیت استفاده مناسب ورزشکاران از زمان در شرایط حساس نظیر شیوع ویروس کرونا، توضیحاتی ارائه شد.

حجتی افزود: در ادامه و در خصوص این موضوع که اگر ورزشکاران بتوانند با وجود محدودیت ها و برای رسیدن به هدف خود بدانند که چگونه از فرصت های پیش آمده در شرایط حساس نهایت استفاده را ببرند، مباحثی به شرکت کنندگان ارائه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه هدف گزینی و مدیریت زمان در شرایط حساس برگزار شد

کارگاه هدف گزینی و مدیریت زمان در شرایط حساس برگزار شد