مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 خرداد 1399 ساعت 05:352020-05-25فناوري

امنیتی سازی در رخدادهایی مثل فیشینگ ناکارآمد است


به گفته معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، بخش عمده ای از رخدادهای سایبری از جمله فیشینگ و حریم خصوصی، اموری جهانی هستند که امنیتی سازی در این حوزه ها ناکارآمد است.

- به گفته معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، بخش عمده ای از رخدادهای سایبری از جمله فیشینگ و حریم خصوصی، اموری جهانی هستند که امنیتی سازی در این حوزه ها ناکارآمد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، .

همچنین عدم اتصال مستقیم پایگاه های داده به صورت مستقیم به شبکه اینترنت، دقت در راه اندازی پایگاه های داده و خودداری از نگهداری هرگونه نسخه پشتیبان از سیستم ها روی سرور وب از مواردی است که مرکز ماهر به عنوان اقدامات پایه ای جهت پیشگیری از نشت اطلاعات سازمان ها و کسب وکارها به آنها اشاره کرده است.

اما امیر ناظمی -رییس سازمان فناوری اطلاعات- در توییتر، با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازهفته پیش رخدادهای سایبری کشوری در مرکز ماهر، توضیح داده است: همین آمار جزیی که هر هفته نیز تکرار می شود، فریاد می زند که سیاست های کلیدی امنیت باید مشارکت عمومی و همکاری بین المللی باشد.

امنیت هم مثل توسعه، امری اجتماعی و بین المللی است.

او مشارکت عمومی را مجموع گزارش مردمی، گزارش بخش خصوصی و گزارش دانشگاه ها (آپا) دانست و در ادامه بیان کرد: بخش اندکی از رخدادهای سایبری از جنس دفاعی-امنیتی است و بخش عمده ای (


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیتی سازی در رخدادهایی مثل فیشینگ ناکارآمد است

امنیتی سازی در رخدادهایی مثل فیشینگ ناکارآمد است