مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 03:252020-05-30ورزشي

شوک فیفا به بازار نقل و انتقالات/ بمب ها خنثی می شوند؟


فیفا بدون توجه به تاخیر لیگ های فوتبال در دنیا، بازه زمانی نقل و انتقالات را تغییر نداده و این موضوع رقابت های فصل آتی فوتبال را تحت الشعاع قرار می دهد و شاید هیچ بمبی در باشگاه های ایرانی ترکیده نشود.

- فیفا بدون توجه به تاخیر لیگ های فوتبال در دنیا، بازه زمانی نقل و انتقالات را تغییر نداده و این موضوع رقابت های فصل آتی فوتبال را تحت الشعاع قرار می دهد و شاید هیچ بمبی در باشگاه های ایرانی ترکیده نشود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حالی که اکثر لیگ های فوتبال جهان به علت شیوع کرونا تعطیل شدند و قرار است با تاخیر به پایان برسند، این انتظار وجود داشت که فیفا نیز برنامه ریزی های همیشگی خود را تغییر دهد و به کمک تیم ها بیاید اما اعلام زمان فصل نقل و انتقالات شوک بزرگی را به تیم های فوتبال وارد کرده است.

طبق اعلام فیفا، فصل نقل و انتقالات همانند سال های گذشته، از 11 تیر تا 11 شهریورماه خواهد بود و تیم ها می توانند در این تاریخ، بازیکنان جدید خود را به خدمت بگیرند و برای فصل آینده فوتبال باشگاهی در دنیا برنامه ریزی کنند اما اعلام نسخه همیشگی برای سال جاری، با معضلات متعددی برای تیم ها به خصوص در ایران همراه خواهد شد.

در واقع تبعات تصمیم فیفا برای لیگ هایی است که رقابت های خود را نیمه کاره رها نکردند و در صدد اتمام مسابقات هستند و این موضوع می ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شوک فیفا به بازار نقل و انتقالات/ بمب ها خنثی می شوند؟

شوک فیفا به بازار نقل و انتقالات/ بمب ها خنثی می شوند؟