مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 05:402020-05-30سياسي

نمایشگاه کتاب فرانکفورت غیرمتمرکز شد


بنا بر اعلام مدیریت نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت این رویداد به صورت غیرمتمرکز و با اجرای بخشی از آن در فضای مجازی برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ؛ براساس خبر منتشر شده در پایگاه الکترونیکی نمایشگاه کتاب فرانکفورت، مسوولان این نمایشگاه خبر از برگزاری آن به صورت غیر متمرکز و مجازی در شهر فرانکفورت داده اند و به این ترتیب ماه ها بحث و گمانه زنی درباره برگزاری این رویداد که بزرگترین و مهمترین رویداد سالانه نشر در جهان است را پایان بخشیدند.

بر اساس اعلام کاترین گروین مدیر روابط عمومی نمایشگاه کتاب فرانکفورت، مسوولان برگزاری نمایشگاه و شورای عالی اتحادیه ناشران و کتابفروشان آلمان با رایزنی با مقامات مختلف به این نتیجه رسیدند که نمایشگاه کتاب فرانکفورت در دوره جاری خود، به صورت غیرمتمرکز در مرکز نمایشگاهی در شهر فرانکفورت و همزمان به صورت مجازی برگزار شود و در نخستین گام برای تبیین این اتفاق کنفرانسی مطبوعاتی طی روز پنجشنبه 8 خرداد با حضور یورگن بووس، مدیر نمایشگاه و سایر مقامات اجرایی برگزار می شود که به صورت زنده و مستقیم از یوتیوب پخش خواهد شد.

در همین زمینه روابط عمومی این نمایشگاه درباره شیوه برگزاری آن در سال جاری اعلام کرده است که نمایشگاه کتاب فرانکفورت حتی در مواقع بحرانی نیز از جایگاه خود است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه کتاب فرانکفورت غیرمتمرکز شد

نمایشگاه کتاب فرانکفورت غیرمتمرکز شد