مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 08:402020-05-30سياسي

اعتبارات قرآنی دستگاه های اجرایی به درستی مدیریت نمی شود


مدیرعامل اتحادیه موسسات فرهنگی قرآن و عترت خراسان شمالی گفت: متاسفانه اعتبارات قرآنی که به دستگاه ها و نهادهای مختلف تخصیص می دهند به درستی مدیریت نمی شود.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرعامل اتحادیه موسسات فرهنگی قرآن و عترت خراسان شمالی گفت: متاسفانه اعتبارات قرآنی که به دستگاه ها و نهادهای مختلف تخصیص می دهند به درستی مدیریت نمی شود.

لیلا شکرانی، در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه اعتبارات قرآنی خوبی در اختیار دستگاه های اجرایی و نهادهای مختلف قرار می گیرد، اضافه کرد: بسیاری از اعتبارات مربوط به فعالیت های قرآنی در دستگاه های اجرایی در زمینه ترویج فعالیت های قرآنی هزینه نمی شود و تنها به رزومه سازی منتهی می شود که نتیجه مطلوبی به دنبال ندارد.

شکرانی گفت: اگر اعتبارات قرآنی به درستی هزینه شود، کمبود اعتبار در این حوزه کمتر حس می شود.

مدیرعامل اتحادیه موسسات فرهنگی قرآن و عترت خراسان شمالی تاکید کرد: متاسفانه تصمیم گیری در رابطه با فعالیت های قرآنی توسط افرادی انجام می شود که شناخت کافی از این حوزه ندارند و همین مسئله موجب می شود کار به درستی انجام نشود.

وی ادامه داد: در جلسات مربوط به تصمیم گیری در رابطه با فعالیت های قرآنی باید از فعالان این حوزه دعوت شود و از نظرات آنان استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات قرآنی دستگاه های اجرایی به درستی مدیریت نمی شود

اعتبارات قرآنی دستگاه های اجرایی به درستی مدیریت نمی شود