مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 09:452020-06-01سياسي

جمعیت جانبازان: عدالتخواهی و نظارت واقعی، مطالبه مردم از مجلس یازدهم است


عدالت خواهی، نظارت واقعی و احقاق مطالبات بر زمین مانده مردم، عزمی همچون نمایندگان مجلس یازدهم را می طلبد و مطالبه گری گسترده مردم از این مجلس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی ضمن برگزاری جلسات سراسری تشکیلاتی خود در بستر فضای مجازی، در جریان رصد مسائل داخلی، منطقه ای و بین المللی به سی و یکمین سالگرد عروج ملکوتی معمار بزرگ انقلاب اسلامی اشاره کرد و این ایام را فرصتی برای بازخوانی اندکی از ابعاد وجودی این شخصیت بی نظیر و نظریه پرداز بزرگ انقلاب اسلامی برشمرد.

جمعیت جانبازان با تاکید بر اینکه امام خمینی (ره) جوهره اندیشه اسلام ناب را با میدان داری انقلابی در قالب نظام حکومتی پیش روی همه دین مداران و عدالت خواهان جهان قرار داد، خاطرنشان کرد: با توجه به قاعده کاشت و برداشت، همه داوران منصف جهان را به اقرار وامی دارد که آنچه امام راحل به نام انقلاب اسلامی کاشت، امروز ثمره آن نه در منطقه بلکه در اقصی نقاط جهان و در اظهار ارادت انقلابیون به مکتب سلیمانی برداشت می شود.

 با توجه به قاعده کاشت و برداشت، همه داوران منصف جهان را به اقرار وامی دارد که آنچه امام راحل به نام انقلاب اسلامی کاشت، امروز ثمره آن نه در منطقه بلکه در اقصی نقاط جهان و در اظهار ارادت انقلابیون به مکتب سلیمانی برداشت می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمعیت جانبازان: عدالتخواهی و نظارت واقعی، مطالبه مردم از مجلس یازدهم است

جمعیت جانبازان: عدالتخواهی و نظارت واقعی، مطالبه مردم از مجلس یازدهم است