مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 17:252020-06-01اقتصادي

انتخاب سرخ رود به عنوان پایلوت شهرهای بلند مرتبه سازی در مازندران


شهردار سرخ رود یکی از عمده ترین مشکلات شهرداری و شهر سرخ رود را اجرای طرح تفصیلی در شهر عنوان کرد و گفت: این امر عامل بی انگیزگی برای انبوه سازان شد که با ارائه گزارشات به وزارت کشور شهر سرخ رود پایلوت شهرهای بلند مرتبه سازی در مازندران انتخاب شد تا انگیزه .

- ایسنا/مازندران شهردار سرخ رود یکی از عمده ترین مشکلات شهرداری و شهر سرخ رود را اجرای طرح تفصیلی در شهر عنوان کرد و گفت: این امر عامل بی انگیزگی برای انبوه سازان شد که با ارائه گزارشات به وزارت کشور شهر سرخ رود پایلوت شهرهای بلند مرتبه سازی در مازندران انتخاب شد تا انگیزه برای ساخت و ساز و توسعه شهری چه به لحاظ منبع درآمد و چه جهت کمک رسانی به اجرای پروژه های عمرانی شود.

محسن کبود فیروزجایی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن اجتماعات شهرداری سرخ رود با اشاره به اینکه از امروز قراردادهایی در دستور کار است که با تعامل اعضای شورای شهر در سال جاری اجرایی می شود، تصریح کرد: سرخ رود ظرفیت بالایی در حوزه های عمرانی و فرهنگی دارد و شهری گردشگری بوده که باید با نظارت دقیق و برنامه ریزی مناسبت اقدامات لازم برای پیشرفت را مهیا کرد.

شهردار سرخ رود خاطرنشان کرد: شورای شهر برایبازسازی معابر شهری و جمع آوری آب های سطحی و آسفالت کوچه ها سرخ رود 3 میلیارد تصویب کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب سرخ رود به عنوان پایلوت شهرهای بلند مرتبه سازی در مازندران

انتخاب سرخ رود به عنوان پایلوت شهرهای بلند مرتبه سازی در مازندران