مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 03:052020-06-01اقتصادي

«سرخ رود» پایلوت بلندمرتبه سازی در مازندران


با تصویب طرح تفصیلی و جامع، سرخرود به عنوان شهر پایلوت بلندمرتبه سازی در استان معرفی شده است.

- محسن کبود فیروزجایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به معرفی سرخ رود پایلوت بلند مرتبه سازی در استان اظهار داشت: یکی از کارهای مهم در حوزه شهرسازی، تصویب طرح تفصیلی و طرح جامع شهری است زیرا قبلاً 26 طبقه تراکم داده می شد و بعد از طرح تفصیلی به هفت الی هشت طبقه رسید اما از بهمن ماه سال گذشته طی مکاتبه با وزارتخانه توانستیم با تصویب طرح، سرخ رود را به عنوان پایلوت بلند مرتبه سازی در استان معرفی کنیم که می تواند انگیزه بسیار خوبی برای توسعه شهری و منابع در آمدی برای شهرداری باشد.

وی افزود: برای این کار مشاور انتخاب شده و جلساتی با مدیر کل راه و شهرسازی و مدیر کل شورای عالی شهرسازی وزارت خانه برگزارشده است.

حل مشکل زباله نیازمند مدیریت واحد است وی زباله را یکی از مشکلات مشترک تمامی شهرهای استان دانست و با تاکید بر یکپارچه کردن مدیریت زباله گفت: زباله نیاز به مدیریت واحد دارد و اگر قرار باشد مکان آلوده داشته باشیم چرا تمام شهرهای استان آلوده باشند و این مشکل این حل نخواهد شد مگراینکه مدیریت پسماند واحد باشد.

شهردار سرخ رود با اشاره به موفقیت این طرح در دیگر استان ها گفت: استان های همجوار با این نوع مدیریت خوب کار کرده و موفق هم بودن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سرخ رود» پایلوت بلندمرتبه سازی در مازندران

«سرخ رود» پایلوت بلندمرتبه سازی در مازندران