مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 09:202020-06-02سياسي

برخی می خواهند بگویند امام(ره) با کاخ نشینی مشکلی نداشت


وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: آن کسانی که امروز خط فکری حضرت امام(ره) را تحریف می کنند مسیر زندگی خود را عوض کردند و می خواهند بگویند که امام نیز با زندگی کاخ نشینی مشکلی نداشت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از ورامین، سیدمحمد حسینی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم در نشست پرچمداران انقلاب اسلامی و نهضت امام خمینی(ره) که در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیعات اسلامی استان تهران برگزار شد، اظها ر کرد: باید مسؤولان فرهنگی کشور در خصوص تاریخ معاصر مردم را آگاه کنند چرا که دشمنان و معاندین نظام در حال تعویض تاریخ هستند و در خارج از کشور اقدام به چاپ کتاب های مختلف به نفع خود می کنند تا ذهن مردم را نسبت به نظام و انقلاب عوض کنند.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب از شهدای 15خرداد و مردم ورامین یاد می کنند و این قیام را مبدأ قیام و نقطه عطف پیروزی انقلاب می دانند.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: اقتدار نظامی ایران در جهان درحال افزایش است که نمونه های بارز آن را در روزهای اخیر شاهد بودیم که به حرف کشورهای استکباری گوش نکرده و توانست اقتدار خود را به دنیا نشان دهد.

حسینی 15خرداد را نقطه عطف انقلاب اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: وقتی خون مردم در قیام 15خرداد سال 42 بر زمین ریخته شد رژیم پهلوی نتوانست کشتار این مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی می خواهند بگویند امام(ره) با کاخ نشینی مشکلی نداشت

برخی می خواهند بگویند امام(ره) با کاخ نشینی مشکلی نداشت