مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 خرداد 1399 ساعت 10:202020-06-05سياسي

مسئولان زمینه حضور جوانان در پست های مدیریتی را فراهم کنند


امروز مسئولان باید زمینه را برای حضور و فعالیت جوانان در پست های مدیریتی فراهم کنند.

- اسالم- امام جمعه اسالم تأکید کرد: امروز مسئولان باید زمینه را برای حضور و فعالیت جوانان در پست های مدیریتی فراهم کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد جواد باقری در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به فرارسیدن پذیرش حوزه های علمیه سراسر کشور با بیان اهمیت و ضرورت فراگیری علوم دینی و نشر احکام و معارف دینی به عنوان یک نیاز ذاتی و فطری بشر با توضیح آیه 122 سوره مبارکه توبه این موضوع را برای نمازگزاران تبیین کرد و از جوانان با استعداد و علاقمند خواست برای تحصیل علوم دینی به حوزه های علمیه وارد شوند.

باقری به مناسبت روز جهانی محیط زیست اشاره کرد و گفت: جهان پیرامون ما و امکانات طبیعی آنکه نعمت های الهی بوده که در اختیار ما قرار گرفته که تنها به انسان های این دوران تعلق ندارد و به فرزندان و نسل های آینده نیز تعلق دارد.

وی با تأکید بر لزوم امانت داری در زمینه محیط زیست، ادامه داد: گردشگران باید با جمع کردن زباله های خود جلوی آلودگی محیط زیست را بگیرند.

امام جمعه اسالم با اشاره به شروع به کار مجلس یازدهم، گفت: نزدیک بودن ایام شروع به کار مجلس با ایام ارتحال حضرت امام و قیام پانزده خرداد ما را متوجه این امر می کند که همه ما و به خصوص نما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان زمینه حضور جوانان در پست های مدیریتی را فراهم کنند

مسئولان زمینه حضور جوانان در پست های مدیریتی را فراهم کنند