مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 خرداد 1399 ساعت 13:502020-06-05سياسي

صدای سوت کارخانه قند شازند را در دهه فجر امسال خواهیم شنید


نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی از راه اندازی و شنیده شدن صدای سوت کارخانه قند شازند در دهه فجر سال جاری خبر داد.

- محمود احمدی بیغش در کفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: اجازه ندهید عده ای شما را متوقّع کنند؛ بنده با همه وجود برای رفع مشکلات مردم و منطقه تلاش خواهم کرد و در پیشگاه خدا و مردم اعلام می کنم که هر چه در توان دارم در پشتیبانی از نظام و رفع مشکلات مردم بکار ببندم.

وی افزود: در مجلس هشتم مصوبه ای در وزارت نیرو داشتیم که بر اساس آن آب سد کمال صالح به شرطی به اراک منتقل شود که قبل از آن 46 روستای مسیر خط لوله در محدوده شهرستان شازند آبرسانی شوند که متاسفانه محقق نشد و اکنون تعدادی از روستاهای سربند با تانکر آبرسانی می شوند.

  نماینده مردم شازند در مجلس ادامه داد: قرار بود که چاه های آب مورد استفاده صنایع شهرستان پلمپ شده و آب سد کمال صالح که به شازند و آستانه رسید، فاضلاب این دو شهر تسویه شده و در اختیار صنایع قرار گیرد که متاسفانه اتفاق نیفتاد و اکنون آب سد به پالایشگاه شازند رفته و پالایشگاه نیز ماهانه 2 میلیارد تومان بابت آن به اراک هزینه پرداخت می کند.

  احمدی بیغش اظهار کرد: کارخانه قند، شناسنامه شازند است که با تعطیلی آن، هویت این شهر تعطیل شد اما با پیگیری های اخیر در دهه مبارک فجر امسال، تولید قن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدای سوت کارخانه قند شازند را در دهه فجر امسال خواهیم شنید

صدای سوت کارخانه قند شازند را در دهه فجر امسال خواهیم شنید