مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 03:102020-06-05اجتماعي

آغاز امتحان نهایی حضوری دانش آموزان در روز های پرخطر کرونایی!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، آنطور که بار ها طی چند روز اخیر از سوی مسئولان آموزش و پرورش مطرح شده است آزمون های پایه نهم، دوازدهم و دروس عملی هنرستانی ها به دلیل حساسیت این پایه های تحصیلی به طور حضوری برگزار می شود و تا کنون پایه نهمی ها ناگزیر .

- آغاز امتحان نهایی حضوری دانش آموزان در روز های پرخطر کرونایی! امتحانات نهایی دانش آموزان به طور حضوری در حالی برگزار می شود که شیوع کرونا با توجه به آمار های رسمی شیب صعودی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، آنطور که بار ها طی چند روز اخیر از سوی مسئولان آموزش و پرورش مطرح شده است آزمون های پایه نهم، دوازدهم و دروس عملی هنرستانی ها به دلیل حساسیت این پایه های تحصیلی به طور حضوری برگزار می شود و تا کنون پایه نهمی ها ناگزیر به شرکت در آزمون به طور حضوری بودند؛ از امروز و ساعاتی دیگر هم پایه دوازدهمی با آزمون دینی ماراتن امتحان نهایی را آغاز خواهند کرد.

دوازدهمی که پایان مرداد هم کنکور سراسری را پیش رو دارند باید تا 16 تیر مشغول امتحانات نهایی باشند، اما مشکل اصلی از آنجایی شروع می شود که اوضاع شیوع کرونا طی چند روز اخیر نه تنها بهتر نشده بلکه با شیب صعودی رو به افزایش است و چندین استان در وضعیت قرمز قرار گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز امتحان نهایی حضوری دانش آموزان در روز های پرخطر کرونایی!

آغاز امتحان نهایی حضوری دانش آموزان در روز های پرخطر کرونایی!