مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 09:452020-06-06پزشكي

دستور العمل بهداشتی جهت برگزاری امتحانات حضوری اعلام شد


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: با توجه به برگزاری امتحانات حضوری دانش آموزان، تمهیدات بهداشتی لازم مطابق دستورالعمل های ابلاغی وزارت بهداشت اندیشیده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی افشین دلشاد گفت: با توجه به برگزاری امتحانات حضوری دانش آموزان، تمهیدات بهداشتی لازم مطابق دستورالعمل های ابلاغی وزارت بهداشت اندیشیده شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی افزود: با توجه به برگزاری امتحانات حضوری دانش آموزان در پایه های نهم و دوازدهم، تمهیدات بهداشتی لازم مطابق دستورالعمل های ابلاغی وزارت بهداشت اندیشیده شده است.

افشین دلشاد بیان کرد: این تمهیدات شامل تهویه مناسب فضاها (باز بودن در و پنجره ها)، نظافت و ضدعفونی مسیرها، آبخوری ها، سرویس های بهداشتی، دیوارها، کف و سطوح مانند نرده ها، دستگیره های در و پنجره ها، میز و صندلی و … است که باید قبل و بعد از برگزاری آزمون صورت بگیرد.

وی اظهار کرد: ضدعفونی محل برگزاری آزمون قبل و بعد از آزمون و قرار دادن مواد ضدعفونی کننده در ورودی ها و خروجی ها الزامی است و تمامی دانش آموزان باید قبل از ورود دست های خود را ضدعفونی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور العمل بهداشتی جهت برگزاری امتحانات حضوری اعلام شد

دستور العمل بهداشتی جهت برگزاری امتحانات حضوری اعلام شد