مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 10:302020-06-06بين الملل

ژنرال حفتر با رییس جمهور مصر در قاهره دیدار کرد


فرمانده تشکیلات موسوم به ارتش ملی لیبی که این روزها نیروهایش شکست های پیاپی از دولت وفاق ملی لیبی متحمل شده اند برای پاسخ به شرایط جاری در لیبی با رییس جمهور مصر در قاهره دیدار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، پس از چند روز نشست های محرمانه و فشرده فرمانده تشکیلات موسوم به ارتش ملی لیبی در قاهره با تعدادی از رهبران اطلاعاتی و نظامی رژیم عبدالفتاح السیسی امروز در قاهره خبر دیدار رسمی میان السیسی و ژنرال  خلیفه حفتر اعلام شد.

یک مقام دیپلماتیک مصر گفت: اعلام دیدار میان السیسی و حفتر پیامی برای اعلام حمایت از اوست و در واکنش به سفر فایز السراج نخست وزیر دولت وفاق ملی لیبی به ترکیه و دیدار رسمی وی با رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه انجام شده است .

این منابع افزود: دیدارها طی دو روز گذشته بر حل اختلاف میان حفتر و عقیله صالح رییس پارلمان طبرق لیبی(پارلمان شرق لیبی که مورد حمایت حفتر است) متمرکز بوده است .

مصطفی بکری یک عضو پارلمان مصر که از نزدیکان به دستگاه حکومتی السیسی است در چند پیام توییتری گفت: مصر درصدد ایجاد یک جبهه سیاسی گسترده ای است که شامل همه طرف های لیبیایی به استثنای شبه نظامیان طرفدار دولت وفاق است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ژنرال حفتر با رییس جمهور مصر در قاهره دیدار کرد

ژنرال حفتر با رییس جمهور مصر در قاهره دیدار کرد