مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 07:202020-06-07سياسي

فرصت 3 ماهه مدعی العموم به پیمانکار جهت تکمیل تونل کوه پات کهگیلویه


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه عمده تصادفات در نقاط حادثه خیز اتفاق می افتد و شهرستان کهگیلویه نیز از این قضیه مستنثی نیست، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد؛ عبدالله سعادتیان از فرصت 3 ماهه برای تکمیل تونل کوه پات خبرداد و اظهار کرد: عمده تصادفات در نقاط حادثه خیز اتفاق می افتد و شهرستان کهگیلویه نیز از این قضیه مستثنی نیست و آمار تصادفات جاده ای در نقاط حادثه خیز سالیانه رو به افزایش است.

وی با تاکید بر احیای حقوق عامه، ضمن بازدید از نقاط حادثه خیز جاده های شهرستان کهگیلویه از رییس راهدار خواست تا در اسرع وقت نسبت به رفاه حال مردم شهرستان و جهت مرتفع نمودن این نقاط حادثه خیز اقدام بعمل آید.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهگیلویه در ادامه افزود: یکی از مطالبات مردم و وظایف مدعی العموم حفظ امنیت جانی مردم است که متاسفانه اکثر راه های ارتباطی شهرستان دارای نقاط حادثه خیز است و از امنیت خوبی برخوردار نیستند که به عنوان مدعی العموم به این موضوع ورود کرده ایم.

وی اظهار کرد: در این راستا پلیس راه به اتفاق اداره راهداری نقاط حادثه خیز را مشخص کنند و اداره راهداری موظف است در اسرع وقت به مرتفع نمودن موارد فوق اقدام کند و نتیجه را به دادستانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت 3 ماهه مدعی العموم به پیمانکار جهت تکمیل تونل کوه پات کهگیلویه

فرصت 3 ماهه مدعی العموم به پیمانکار جهت تکمیل تونل کوه پات کهگیلویه