مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 13:452020-06-07ورزشي

پاک سازی فوتبال استان بوشهر با قاطعیت ادامه خواهد داشت


از روزی که به عنوان رییس هیئت فوتبال استان بوشهر مستقرشده ام تعهد کرده ام که فوتبال استان را فوتبال پاک خواهم کرد بنابراین پاک سازی ادامه خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیرحسین محتشم عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون شماری از عرصه کلان فوتبال بوشهر کنار گذاشته شده اند و افراد دیگری که از لحاظ فنی و فوتبالی مغایر با اهداف هیئت فوتبال گام بردارند از این قطار پیاده خواهند شد.

وی بابیان اینکه تغییر و تحولاتی که از ابتدای مسئولیتم در این عرصه آغازشده است، ادامه خواهد یافت اضافه کرد: فوتبال استان بوشهر رودخانه و با بیرون رفتن شماری افراد جریان آن قطع نخواهد شد و اکنون فوتبال در استان بوشهر با خرد جمعی و به صورت گروهی اداره می شود.

محتشم اظهار داشت: مجمع انتخابات هیئت فوتبال استان بوشهر 29 خردادماه جاری برگزار می شود که در این نشست اعضای هیئت رییسه، نواب رییس، نمایندگان باشگاه ها و هیئت فوتبال شهرستان ها و مناطق انتخاب خواهند شد.

رییس هیئت فوتبال استان بوشهر بیان کرد: هرچند با تغییر و تحولاتی که رخ داده قابل پیش بینی بود برخی دوستان که از بدنه هیئت فوتبال جدا شدند درصدد جمع آوری امضا برای استیضاحم باشند اما مطابق بند 12 ماده 24 اساس نامه هیئت ها اعضا مجمع می توانند رییس هیئت را استیضاح کنند و می پذیرم که در چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاک سازی فوتبال استان بوشهر با قاطعیت ادامه خواهد داشت

پاک سازی فوتبال استان بوشهر با قاطعیت ادامه خواهد داشت