مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 17:352020-06-07اجتماعي

آغاز مجدد فعالیت پروژه جاده ارتباطی کوی علی آباد اهواز


معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز از آغاز مجدد فعالیت پروژه جاده ارتباطی کوی علی آباد اهواز با هدف تردد ایمن وسایل نقلیه خبر داد.

- وحید معینی زاده معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز امشب در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز از آغاز مجدد عملیات پروژه مسیر دسترسی علی آباد خبر داد.

وی با تاکید بر اجرای سریع پروژه، عنوان کرد: مسیر ورودی علی آباد از نقاط حادثه خیز شهر است که با اجرای پروژه تعریض و بهسازی، به دو باند 11 متری افزایش می یابد؛ این پروژه به طول 1600 متر به منظور ارتقای ایمنی حمل ونقل و رفاه حال شهروندان انجام خواهد شد.

معینی زاده افزود: پروژه شامل جدول گذاری و پیاده رو سازی به عرض3 متر و احداث بلوار وسط در طول جاده را شامل می شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز در پاسخ به علت تاخیر در اجرای پروژه، عنوان کرد: این پروژه از 3 سال قبل آغاز شد؛ این جاده در حریم چاه های نفت قرار دارد و موجب شد تا پروژه متوقف شود.

معینی زاده بیان کرد: در ماه های گذشته، اجازه کار در قطعه 480 متری داده شد که تا مراحل قابل توجهی پیش رفت؛ اما در ادامه این جاده اجازه ادامه کار داده نشد تا آنکه با یک مشخصاتی دو دهنه پل در مسیر احداث شود.

وی با بیان اینکه سه شنبه هفته قبل مشخصات فنی مدنظر شرکت نفت به طور نهایی اعلام شد، گفت: از امروز کار اجرای این پروژه آغاز و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مجدد فعالیت پروژه جاده ارتباطی کوی علی آباد اهواز

آغاز مجدد فعالیت پروژه جاده ارتباطی کوی علی آباد اهواز