مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 خرداد 1399 ساعت 05:502020-06-08بين الملل

دوستان واقعی ونزوئلا به روایت رییس جمهور / مادورو: آمریکا یک دلار هم کمک نکرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، همزمان با تشدید فشار های آمریکا به دولت قانونی ونزوئلا و حمایت های واشنگتن از خوان گوایدو رییس جمهور خودخوانده، - دوستان واقعی ونزوئلا به روایت رییس جمهور / مادورو: آمریکا یک دلار هم کمک نکرد رییس جمهور ونزوئلا با قدردانی از کمک های بشردوستانه ایران، چین، روسیه و کوبا به این کشور، آن ها را دوستان واقعی ونزوئلا خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، همزمان با تشدید فشار های آمریکا به دولت قانونی ونزوئلا و حمایت های واشنگتن از خوان گوایدو رییس جمهور خودخوانده، نیکلاس مادورو رییس جمهور ونزوئلا در یک سخنرانی به تمجید از ایران، روسیه، چین و کوبا پرداخت.

به نوشته خبرگزاری تاس، مادورو در این سخنرانی که تلویزیون این کشور آن را پخش کرد، گفت: کمک انسان دوستانه چین، روسیه، ایران و کوبا (به ونزوئلا) در حال انجام شدن است.

آن ها دوستان واقعی (ونزوئلایی ها) هستند .

نیکلاس مادورو در این سخنرانی از وعده قبلی آمریکا برای کمک 20 میلیون دلاری آمریکا به ونزوئلا خبر داد و گفت: اما حتی یک دلار هم (از طرف واشنگتن) کمک نشد .

تمجید رییس جمهور ونزوئلا از حمایت های ایران، روسیه، چین و کوبا در شرایطی صورت گرفته که او پیشتر اعلام کرد که به زودی برای امضای توافقات همکاری در بخش انرژی و دیگر بخش ها به ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوستان واقعی ونزوئلا به روایت رییس جمهور / مادورو: آمریکا یک دلار هم کمک نکرد

دوستان واقعی ونزوئلا به روایت رییس جمهور / مادورو: آمریکا یک دلار هم کمک نکرد