مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 خرداد 1399 ساعت 10:302020-06-08سياسي

برخی کشورهای اروپایی به مجرمان اقتصادی ایران تابعیت می دهند


دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه گفت: برخی از کشورهای اروپایی نه تنها برای دستگیری و استرداد مجرمان امنیتی و اقتصادی با جمهوری اسلامی ایران همکاری نمی کنند، - بلکه به آنها پناه دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، علی باقری معاون امور بین الملل و حقوق بشر قوه قضاییه امروز (دوشنبه، 19 خردادماه) در پی دستور آیت الله رییسی به وی، در نشست شورای عالی قوه قضاییه برای پیگیری استرداد متهمان و مجرمان اقتصادی، اظهار داشت: برخی از کشورهای غربی فقط پناهگاه تروریست ها نیستند که دستشان به خون مردم ایران آغشته شده است، بلکه مأمن مفسدان و اختلاس گرانی است که دستشان تا مرفق در جیب ملت ایران فرو رفته است.

وی تأکید کرد: برخی از کشورهای اروپایی نه تنها برای دستگیری و استرداد مجرمان امنیتی و اقتصادی با جمهوری اسلامی ایران همکاری نمی کنند، بلکه به آنها امان می دهند، پناهندگی می دهند، تابعیت می دهند و با همه ابزارها از آنها حمایت می کنند و با گستاخی مدعی حمایت از ملت ایران نیز هستند.

علی باقری تصریح کرد: برخی دولت های اروپایی تلاش دارند تا همه موارد نقض حقوق ملت ایران را در کارنامه ضد انسانی خود جمع کنند تا در جشنواره فشار حداکثری به ملت ایران برنده زرشک طلایی نقض حقوق ملت ایران شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی کشورهای اروپایی به مجرمان اقتصادی ایران تابعیت می دهند

برخی کشورهای اروپایی به مجرمان اقتصادی ایران تابعیت می دهند