مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 خرداد 1399 ساعت 03:202020-06-08اجتماعي

توزیع 13 هزار ماسک و 5 هزار دستکش بین رانندگان تاکسی و اتوبوس قرچک


شهردار قرچک از ضدعفونی روزانه تاکسی ها و اتوبوس ها خبر داد و گفت: بیش از 13 هزار ماسک و 5 هزار جفت دستکش در بین رانندگان تاکسی و اتوبوس توزیع شد.

- ایسنا/تهران شهردار قرچک از ضدعفونی روزانه تاکسی ها و اتوبوس ها خبر داد و گفت: بیش از 13 هزار ماسک و 5 هزار جفت دستکش در بین رانندگان تاکسی و اتوبوس توزیع شد.

محسن خرمی شریف در گفت وگو با خبرنگار ایسنا گفت: طرح ضدعفونی تاکسی ها و اتوبوس ها در سطح شهرستان به منظور ارتقای سلامت شهروندان و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به صورت روزانه اجرا می شود.

وی افزود: سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری قرچک تاکنون توانسته ماسک و دستکش یک بار مصرف در اختیار رانندگان اتوبوس ها و تاکسی ها قرار دهد و این مهم ادامه دارد.

شهردار قرچک خاطرنشان کرد: تا به امروز بیش از 13 هزار ماسک استاندارد و 5 هزار دستکش بین رانندگان تاکسی و اتوبوس قرچک توزیع شده است.

خرمی شریف با بیان اینکه ضدعفونی تاکسی ها و اتوبوس ها به صورت روزانه انجام می شود، افزود: تاکنون بیش از 2400 لیتر محلول ضدعفونی جهت گندزدایی و ضدعفونی تاکسی ها و اتوبوس ها توسط سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری قرچک خریداری و استفاده شده است.

وی در پایان سخنان اظهار کرد: فرایندهای بهداشتی و ضدعفونی جهت پیشگیری از بیماری کرونا طبق پروتکل های ابلاغی ستاد پیشگیری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 13 هزار ماسک و 5 هزار دستکش بین رانندگان تاکسی و اتوبوس قرچک

توزیع 13 هزار ماسک و 5 هزار دستکش بین رانندگان تاکسی و اتوبوس قرچک