مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 خرداد 1399 ساعت 02:352020-06-09سياسي

بهبود معیشت مردم اولویت مجلس یازدهم است


عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با تاکید بر تعامل دولت و مجلس در یک سال باقی مانده از عمر دولت، از دولتمردان خواست تا در مدت باقیمانده از ظرفیت مجلس در جهت رفع مشکلات کشور بهره ببرند.

- ایسنا/کرمانشاه عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با تاکید بر تعامل دولت و مجلس در یک سال باقی مانده از عمر دولت، از دولتمردان خواست تا در مدت باقیمانده از ظرفیت مجلس در جهت رفع مشکلات کشور بهره ببرند.

شهریار حیدری در گفت و گو با ایسنا، اولویت اول مجلس یازدهم را بهبود معیشت مردم عنوان کرد وافزود: تنها راه ممکن برای رسیدن به این هدف بهره گیری از ظرفیت های داخلی با روحیه جهادی و انقلابی است.

وی به منابع سرشار کشور اشاره کرد وافزود: ایران خوشبختانه بهترین منابع و ظرفیت ها را داراست که می توان با بهره گیری از آنها مشکلات اقتصادی کشور را رفع کرد و تمرکز مجلس در این دوره قطعا بر استفاده از این منابع و ظرفیت ها خواهد بود.

حیدری افزود: برای بهبود وضعیت اقتصاد می توان با اتکا به ظرفیت های داخلی به نتیجه رسید و باید نگاهمان را به جای خارج، به داخل کشور و ظرفیت های آن معطوف کنیم.

نماینده قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب بر تعامل مجلس و دولت برای رفع مشکلات اقتصادی مردم تاکید کرد و افزود: فلسفه قوای سه گانه فلسفه هم افزایی جهت رفع مشکلات کشور و پیشبرد ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبود معیشت مردم اولویت مجلس یازدهم است

بهبود معیشت مردم اولویت مجلس یازدهم است