مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 خرداد 1399 ساعت 03:102020-06-09حوادث

گلوی پسر 12 ساله مشهدی زیر قمه 3 زورگیر + عکس


بخشی از اظهارات پدر پسر بچه مشهدی: بعد از حادثه وحشتناک زورگیری، پسر کوچکم حتی از سایه خودش هم می ترسد! دیگر خواب راحتی ندارد! با فریاد از خواب می پرد و تا چند لحظه وحشت زده و گریان به اطرافش می نگرد! - ، از ترس این که باز هم کابوس ببیند، شب ها آرام و قرار ندارد، روزگارمان سیاه شده است و من از دستگاه قضایی می خواهم با این مجرمان مخوف قاطعانه برخورد کند تا درس عبرتی برای دیگر زورگیران باشد.

این ها بخشی از اظهارات مرد جوانی است که پسر 12 ساله اش چند روز قبل طعمه زورگیران خشن شده بود.

او که پس از دستگیری دزدان مخوف و برای قدردانی از تلاش های ماموران انتظامی و دستگاه قضایی وارد کلانتری میرزاکوچک خان مشهد شده بود، ضمن تقدیر از سرهنگ عباس صارمی ساداتی (رییس پلیس مشهد) برای به دام انداختن اعضای این باند خطرناک درباره حادثه تلخ زورگیری از فرزندش گفت: با شیوع کرونا در کشور و گسترش آموزش های فضای مجازی برای دانش آموزان، من هم مجبور شدم یک دستگاه گوشی تلفنی هوشمند برای پسرم تهیه کنم! اما آن قدر بهای گوشی سرسام آور بود که تا مدتی خواب و خوراک نداشتم! از طرفی تامین 4.

5 میلیون تومان پول برایم بسیار سخت بود و از سوی دیگر هم نمی توانستم چشمان اشکبار و چهره غمگین فرزندم را ببینم چرا که همه دوستان و همکلاسی هایش گوشی هوشمند داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلوی پسر 12 ساله مشهدی زیر قمه 3 زورگیر + عکس

گلوی پسر 12 ساله مشهدی زیر قمه 3 زورگیر + عکس