مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 خرداد 1399 ساعت 08:052020-06-10پزشكي

دستکش در برابر کرونا محافظت ایجاد نمی کند


یک دکترای تخصصی آموزش بهداشت و ارتقای سلامت گفت: طبق جدیدترین دستوالعمل WHO، استفاده از دستکش در برابر کرونا محافظت ایجاد نمی کند؛ افرادی که از دستکش استفاده می کنند فکر می کنند که محافظت کافی انجام داده اند اما با دستکش آلوده، - ایسنا/خوزستان یک دکترای تخصصی آموزش بهداشت و ارتقای سلامت گفت: طبق جدیدترین دستوالعمل WHO، استفاده از دستکش در برابر کرونا محافظت ایجاد نمی کند؛ افرادی که از دستکش استفاده می کنند فکر می کنند که محافظت کافی انجام داده اند اما با دستکش آلوده، حبه قند را در دهان می گذارند.

دکتر مرضیه عربان اظهار کرد: قابلیت سرایت ویروس کرونا زیاد است اما هنوز برخی از مردم این ویروس را جدی نگرفته اند؛ شاید یکی از دلایل جدی نگرفتن کرونا این باشد که ویروس را نمی بینند اما مردم باید به این فکر کنند که این ویروس روزانه جان چند نفر را می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: اگر به آمار کشندگی روزانه کرونا فکر کنیم و با آمار کشته های جنگ تحمیلی مقایسه کنیم، می بینیم که این آمار از آن آمار جنگ تحمیلی بیشتر می شود بنابراین باید عاقلانه فکر شود.

باید حساب و کتاب کنیم و ببینیم بار بیماری زایی و کشندگی کروناویروس چگونه است و برای حفظ سلامتی خود و اطرافیان مان کاری انجام دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستکش در برابر کرونا محافظت ایجاد نمی کند

دستکش در برابر کرونا محافظت ایجاد نمی کند