مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 خرداد 1399 ساعت 16:152020-06-11سياسي

توزیع بیش از 21 هزار بسته معیشتی در شاهرود


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود از تهیه و توزیع بیش از 21 هزار بسته معیشتی در رزمایش « کمک مؤمنانه» در این شهرستان خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، سرهنگ محمد خوش قدم عصر امروز در جمع کارکنان سپاه ناحیه شاهرود با حضور فرمانده سپاه استان سمنان در حسینیه ثارالله این نهاد، با اشاره به اقدامات انجام شده در مقابله با ویروس کرونا با راه اندازی قرارگاه پدافند زیستی شفا اظهار کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا، پاسداران و بسیجیان سپاه ناحیه شاهرود در خط مقدم خدمت رسانی به مردم با همکاری سایر نهادها و دستگاه های اجرایی شهرستان بوده و هستند.

وی با اشاره به ایجاد کارگاه تولید ماسک، گان و دستکش به همت بسیجیان و تهیه و توزیع بسته های بهداشتی و معیشتی در شهرستان شاهرود گفت: ضدعفونی معابر و اماکن عمومی در راستای مقابله با ویروس کرونا انجام شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: پاسداران و بسیجیان این شهرستان در خدمت رسانی به مردم شبانه روز تلاش کردند و همین تلاش ها و مشارکت ها سبب شد تا وضعیت این شهرستان امروز سفید باشد.

خوش قدم با اشاره به رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه گفت: این رزمایش نیز با مشارکت همه آحاد مردم، گروه های جهادی، نیکوکاران و خیران اجرا و بیش از 21 هزار بسته معیشتی در آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 21 هزار بسته معیشتی در شاهرود

توزیع بیش از 21 هزار بسته معیشتی در شاهرود