مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 خرداد 1399 ساعت 10:202020-06-12سياسي

اقدام پلیس آمریکا نشان دهنده سال ها زرگویی علیه ملت های مظلوم است


امام جمعه اسالم با اشاره به اینکه امروز شاهد اوج نفرت مردم جهان از آمریکا هستیم، گفت: قتل یک سیاهپوست توسط پلیس آمریکا نشان دهنده سال های جنایات این کشور علیه ملت های مظلوم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد جواد باقری در خطبه های نماز جمعه این هفته با تسلیت شهادت امام جعفر صادق (ع) به بیان ویژگی ها و شرایط دوران امامت ایشان پرداخت.

وی گفت: بهره بردن از دوران ضعف و زوال بنی امیه برای راه اندازی مکتب بزرگ علمی و در عین حال حفظ اقتدار امامت و نپذیرفتن حکومت عباسی از بزرگترین سیاست های امام صادق (ع) بود.

حجت الاسلام باقری با اشاره به پیام تشکر مقام معظم رهبری از کارکنان و خدمه نفتکش های ایرانی که سوخت مورد نیاز کشور ونزوئلا را پس از طی دهها روز مسیر دریایی به آن کشور رسانده بودند، گفت: این اقدام موفقیت آمیز نشانه عزت و اقتدار جمهوری اسلامی بود و نشان داد که هیچ ابرقدرتی جرأت تعرض به جمهوری اسلامی را در هیچ جای دنیا ندارد.

وی در ادامه به آشوب ها و درگیری ها در ایالات متحده آمریکا در پی قتل فجیعانه یک سیاه پوست به دست پلیس آمریکا اشاره و بیان کرد: این نشانه اوج نفرت مردم جهان از آمریکا است که امروزه این نفرت به داخل خود آمریکا رسیده و اقدام آن پلیس دقیقاً نشانگر سال ها زورگویی و جنایت این کشور علیه مظلومان عالم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام پلیس آمریکا نشان دهنده سال ها زرگویی علیه ملت های مظلوم است

اقدام پلیس آمریکا نشان دهنده سال ها زرگویی علیه ملت های مظلوم است