مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 خرداد 1399 ساعت 13:052020-06-12سياسي

فرصت خدمت رسانی در هلال احمر فراهم شده است


معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان تاکید کرد: خروجی مطلوب انتخابات امروز، ایجاد فرصت ارزشمند خدمت رسانی جمعیت هلال احمر در بخش های مختلف بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، خدابخش مرادی نافچی بعد از ظهر جمعه در حاشیه برگزاری پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر استان زنجان، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز شاهد انجام یک کار مدنی بسیار خوب در استان بودیم، گفت: این کار مدنی ارزشمند، مشارکت و حضور بسیار خوب داوطلبان جمعیت هلال احمر در انتخابات مجامع این جمعیت بود.

وی افزود: این سازمان، یک مجموعه موثر در عرصه های مختلف به ویژه در عرصه امدادرسانی است، اگر چه در کنار امر امدادرسانی، خدمات درمانی و اجتماعی به موقع را نیز انجام می دهد.

مرادی نافچی تصریح کرد: بر اساس ساز و کاری که در جمعیت هلال احمر پیش بینی شده، مشارکت داوطلبان در قالب انتخابات، یکی از رویکردهایی است که افرادی که به عضویت این جمعیت درمی آیند، می توانند در انتخاب هیئت مدیره در مقیاس استان، منطقه ای و حتی ملی اثرگذار باشند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به اینکه آنچه که امروز از نحوه برگزاری مجمع انتخابات این جمعیت در استان زنجان به دست آمد، حاکی از مشارکت بسیار خوب اعضا و داوطلبان در جریان این انتخابات بود، ادامه داد: همه داوطلبان و کان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت خدمت رسانی در هلال احمر فراهم شده است

فرصت خدمت رسانی در هلال احمر فراهم شده است