مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 خرداد 1399 ساعت 18:352020-06-12سياسي

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته


خاطره ای از دعوت «حاج قاسم» به دانشگاه اصفهان، دنیا واقعیت آمریکا را در اتفاقات اخیر شناخت، معیشت مردم باید اولویت مجلس یازدهم باشد، قیام های اخیر آمریکا آغاز فروپاشی این کشور است و خطر حریق در کمین مناطق غرب و جنوب اصفهان؛ - پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس استان اصفهان در روز گذشته (جمعه 23 خرداد ماه) را اینجا مشاهده می کنید: خاطره ای از دعوت حاج قاسم به دانشگاه اصفهان/ تلفنی که زود زنگ خورد 6 ماهی از رفتنش گذشته اما هنوز رد حضورش در فضای واقعی و مجازی را می توان به وضوح دید، خاطراتی که پس از شهادت حاج قاسم بیشتر هم شده و زوایای جدیدی از شخصیت او را برای آن ها که کمتر می شناختندش، به نمایش گذاشته است.

دنیا واقعیت آمریکا را در اتفاقات اخیر شناخت امام جمعه موقت اصفهان گفت: دنیا شناخت که آمریکا در واقعیت چه کشوری است ، درود بر اسلامی که تبعیض نژادی را هزاران سال پیش حل کرد، اما امروز این متمدن نماهای آمریکایی و غربی، بشر را یک موجود وحشی می پندارند.

معیشت مردم باید اولویت مجلس یازدهم باشد امام جمعه شهرضا گفت: مجلس یازدهم باید در اولین سال فعالیت خود با قاطعیت نسبت به مسائل معیشتی مردم برنامه ریزی کند.

قیام های اخیر آمریکا آغاز فروپاشی این کشور است امام جمعه خمینی شهر گفت: کشته شدن یک فرد سیاه پوست در آمریکا باعث نمایان شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته