مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 خرداد 1399 ساعت 06:052020-06-13دانش

سامانه نوید به صورت رایگان در اختیار همگان قرار داده شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی مجازی، این دانشگاه همانطور که تاکنون نیز نشان داده است در راستای ایفای نقش های خود به عنوان تنها متولی ارائه آموزش های مجازی در سطح کشور در بحث توسعه و گسترش عدالت آموزشی و دستیابی .

- دانشگاه علوم پزشکی مجازی در بحث پاندمی کرونا سامانه بومی یادگیری الکترونیکی نوید را بدون دریافت هیچ وجه مالی در اختیار تمامی دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی مجازی، این دانشگاه همانطور که تاکنون نیز نشان داده است در راستای ایفای نقش های خود به عنوان تنها متولی ارائه آموزش های مجازی در سطح کشور در بحث توسعه و گسترش عدالت آموزشی و دستیابی تمامی دانشجویان به خصوص دانشجویان درحال تحصیل در مناطق کم برخوردار از آموزش های باکیفیت و بهره مندی از ظرفیت اساتید برجسته کشوری از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است و نخواهد کرد.

به همین منظور توضیح و شفاف سازی چند مورد از جمله برنامه های ضروری محسوب می شود؛ دانشگاه علوم پزشکی مجازی رسالتی در حوزه ارائه تمامی نیاز های آموزشی موجود در کشور نداشته و نخواهد داشت چرا که تمامی دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی این وظیفه خطیر را به عنوان خط اول آموزش دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه نوید به صورت رایگان در اختیار همگان قرار داده شده است

سامانه نوید به صورت رایگان در اختیار همگان قرار داده شده است