مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 16:552020-06-15سياسي

احتمال برگزاری اجلاس مجلس خبرگان در مرداد/ انتخابات هیئت رییسه در دستور کار


سخنگوی هیئت رییسه مجلس خبرگان رهبری اعلام کرد: احتمالا اجلاس رسمی این مجلس در 27 مرداد برگزار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله سید احمد خاتمی سخنگوی هیئت رییسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه درخصوص اجلاس آینده مجلس خبرگان، دو حالت را در نظر گرفته ایم، گفت: نخست، ادامه مشکلات ناشی از همه گیری کرونا که ممکن است مجبور به برگزار نشدن اجلاس شویم که اختیار تصمیم گیری در این باره به رییس یا نایب رییس مجلس خبرگان محول شده است.

وی افزود: اما حالت دوم آن است که اگر شرایط به نحوی بود که بتوانیم اجلاس را برپا کنیم، اجلاس رسمی خبرگان، یک روزه و در شهر مقدس قم برگزار خواهد شد.

سخنگوی هیئت رییسه مجلس خبرگان رهبری گفت: هدف از یک روزه بودن اجلاس آن است که متناسب با شرایط کنونی، زودتر و با حفظ فاصله اجتماعی باشد تا مشکلی ایجاد نشود.

آیت الله خاتمی، دستور جلسه اجلاس رسمی این مجلس در 27 مرداد را برگزاری انتخابات هیئت رییسه، کمیسیون ها و اعضای هیئت اندیشه ورز خبرگان اعلام کرد و گفت: مرداد، دوره دوساله هیئت رییسه و کمیسیون های مجلس خبرگان به پایان می رسد و طبعاً، نخستین دستور جلسه، برگزاری انتخابات هیئت رییسه است که طبق آرای نمایندگان، رییس، نواب رییس، دو منشی و دو کارپرداز انتخاب می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال برگزاری اجلاس مجلس خبرگان در مرداد/ انتخابات هیئت رییسه در دستور کار

احتمال برگزاری اجلاس مجلس خبرگان در مرداد/ انتخابات هیئت رییسه در دستور کار