مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 خرداد 1399 ساعت 04:302020-06-16اقتصادي

گلایه مناطق روستایی خاش از ضعف شدید در ولتاژ برق و خاموشی ها


رییس شورای اسلامی روستای شوگه خاش سیستان و بلوچستان گفت: روستای شوگه و مناطق دیگر شهر خاش و حاشیه های این شهر و نقاط روستایی از ضعف شدید در ولتاژ برق و خاموشی ها و تاریکی معابر و عدم اجرای طرح های توسعه برق گلایه کرده و خواهان رسیدگی فوری مسئولان به مشکلات حوزه برق هستند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس شورای اسلامی روستای شوگه خاش سیستان و بلوچستان گفت: روستای شوگه و مناطق دیگر شهر خاش و حاشیه های این شهر و نقاط روستایی از ضعف شدید در ولتاژ برق و خاموشی ها و تاریکی معابر و عدم اجرای طرح های توسعه برق گلایه کرده و خواهان رسیدگی فوری مسئولان به مشکلات حوزه برق هستند.

محمدامین میربلوچزهی در گفت و گو با ایسنا بیان کرد: قریب به چهار سال قبل با مجوز شورای حفاظت اراضی شهرستان، کار برق رسانی به روستای شوگه انجام و در همان سال مقرر شد که توسعه برق در این روستا انجام شود.

وی ادامه داد: سال قبل نیز با پیگیری های فرماندار خاش و همکاری منابع طبیعی استان نیز مجوز برق رسانی به افزون بر پنجاه روستای این شهرستان صادر گردید، اما همچنان شاهد کوتاهی های اداره برق خاش در امر خدمت رسانی به مردم هستیم.

وی اظهار داشت: سه سال قبل امتیاز انشعاب برق سه خانوار محروم و نیازمند از سوی اداره بهزیستی خاش پرداخت شده، اما اداره برق خاش و استان همچنان از بار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه مناطق روستایی خاش از ضعف شدید در ولتاژ برق و خاموشی ها

گلایه مناطق روستایی خاش از ضعف شدید در ولتاژ برق و خاموشی ها