مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 خرداد 1399 ساعت 06:052020-06-16دانش

متقاضیان ترم تابستانی دانشگاه علوم پزشکی مجازی تخفیف شهریه 40 درصدی می گیرند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت بهداشت، با موافقت حق دوست، معاون آموزشی وزارت بهداشت و به پیشنهاد سید ناصر استاد، رییس دانشگاه علوم پزشکی مجازی، - با موافقت معاون آموزشی وزارت بهداشت تخفیف 40 درصدی شهریه برای متقاضیان ترم تابستانی دانشگاه علوم پزشکی مجازی اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت بهداشت، با موافقت حق دوست، معاون آموزشی وزارت بهداشت و به پیشنهاد سید ناصر استاد، رییس دانشگاه علوم پزشکی مجازی، شهریه ترم تابستانی برای تمامی متقاضیان شهریه پرداز با 40 درصد تخفیف دریافت خواهد شد.

این تصمیم به درخواست مکرر دانشجویان مبنی بر کاهش شهریه، پشتیبانی از فعالیت های تحصیلی آن ها در فضای مجازی و همچنین گسترش و فرهنگ سازی آموزش مجازی انجام پذیرفت.

دانشگاه علوم پزشکی مجازی به عنوان دانشگاه پیشرو در امر مجازی سازی برنامه های علوم پزشکی کشور، ضمن رعایت تمامی قوانین مصوب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با بهره مندی از ظرفیت های آموزش مجازی و نیز در راستای پاسخ گویی جامع به نیاز های دانشجویان اقدام به ارائه برنامه ترم تابستانی 99 کرده است.

با توجه به درخواست های مکرر تعداد زیادی از دانشجویان علوم پزشکی کشور و انجام مکاتبات متعدد با این دانشگاه مبنی بر برگزاری این بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متقاضیان ترم تابستانی دانشگاه علوم پزشکی مجازی تخفیف شهریه 40 درصدی می گیرند

متقاضیان ترم تابستانی دانشگاه علوم پزشکی مجازی تخفیف شهریه 40 درصدی می گیرند