مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 خرداد 1399 ساعت 06:452020-06-16سياسي

خواسته ها و مطالبات کارگران استان ایلام برطرف شوند


معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام با اشاره به اینکه خواسته ها و مطالبات کارگران استان ایلام برطرف شوند، گفت: بحث های کارگری اگر مدیریت نشود چالش به دنبال دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد نوذری ظهر روز دوشنبه در نشست کمیسیون کارگری استان خواستار رفع مسائل و مشکلات جامعه کارگری استان شد.

وی افزود: باید کمیسون کارگری در محیط های کارگری تشکیل شود و بلافاصله مسائل و مشکلات کارگران بررسی و رفع شود.

معاون استاندا ایلام از دستگاه های تخصصی خواست خواسته ها و مطالبات کارگران زیر مجموعه های خود را رصد کنند زیرا بحث مشکل حقوق کارگران اقتصادی است و اگر برطرف نشود به موضوعات اجتماعی مبدل می شوند.

نوذری گفت: هرچند ساخت و سازها در استان کاهش یافته و شهردار یها مشکل درآمد دارند اما این شرایط توجیح عدم پرداخت حقوق کارگران شهرداری ها را نمی کند.

وی افزود: بخشی از مشکلات این حوزه کارگری در برخی شهرداری ها مشکلات مدیریتی است که باید شورای شهر و شهردار پیگیر رفع آن شوند.

وی اضافه کرد: اگر شهرداری در زمینه مطالبات کارگری قصور کرده باید پاسخگو باشدو تصمیم قاطع تری برای رفع مشکل مطالبات معوق برخی شهرداریها گرفته شود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام با اشاره به تحریم های ظالمانه علیه کشور گفت: باید با اهتمام و کار مضاعف اثرات ناشی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواسته ها و مطالبات کارگران استان ایلام برطرف شوند

خواسته ها و مطالبات کارگران استان ایلام برطرف شوند