مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 خرداد 1399 ساعت 12:102020-06-16اقتصادي

عطر خوش چای تابستانه در گیلان پیچید


چای کاران گیلانی به منظور برداشت تابستانه برگ سبز چای وارد باغات خود شده و پیش بینی می شود در چین تابستانه 40 هزار تن برگ سبز چای برداشت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حبیب جهانساز امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برداشت چای در استان گیلان در سه مرحله انجام می شود، اظهار کرد: گیلان و مازندران از استان های پررونق در حوزه کاشت و برداشت چای بوده و محصول باکیفیتی را چای کاران گیلانی روانه بازار می کنند.

  وی با اشاره به آغاز چین تابستانه برگ سبز چای در استان های شمالی گفت: برگ سبز چای در سه فصل بهار، تابستان و پاییز برداشت شده و چای کاران برای چین تابستانه کار خود را آغاز کرده و پیش بینی ما است که در این مرحله 40 هزار تن برگ سبز چای برداشت شود.

رییس سازمان چای کشور با اذعان به اینکه 54 هزار تن برگ سبز چای در چین بهاره در استان های شمالی برداشت شده است، تصریح کرد: در چین بهاره برگ سبز چای 242 میلیارد تومان برگ سبز چای برداشت شد که از این میزان 47 هزار و 40 تن درجه یک و مابقی درجه دو بوده است.

جهانساز به جزییات پرداخت مطالبات چای کاران اشاره کرد و افزود: تاکنون 184 میلیارد تومان معادل 76 درصد طلب چای کاران پرداخت و این روند تا تسویه حساب کامل ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عطر خوش چای تابستانه در گیلان پیچید

عطر خوش چای تابستانه در گیلان پیچید