مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 خرداد 1399 ساعت 16:452020-06-16سياسي

هزینه 3,2 میلیاردی کمیته امداد اصفهان برای تغذیه کودکان نیازمند


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: کمیته امداد استان در سال 98 بیش از 3 میلیارد و 213 میلیون تومان در قالب 32 هزار و 134 بسته غذایی به 4192 کودک نیازمند اختصاص داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد اصفهان، کریم زارع ارائه خدمات پیشگیرانه و بنیادی به جامعه برای جلوگیری از ایجاد عوامل زمینه ای تشدید فقر در آینده را از برنامه های راهبردی این نهاد اعلام کرد و اظهار داشت: طرح حمایت تغذیه ای از کودکان نیازمند در سنین زیر 5 سال یکی از این برنامه ها است که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اجرا می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان افزود: این همکاری از سال 84 آغاز شده و این کودکان پس از شناسایی توسط شبکه بهداشت به ادارات کمیته امداد در سراسر استان اصفهان معرفی شده و تحت پوشش این طرح قرار می گیرند.

وی تعداد کودکان نیازمندی که در سراسر استان اصفهان از خدمات این طرح بهره مند هستند را 4 هزار و 192 نفر اعلام کرد و گفت: در سال گذشته بیش از 3 میلیارد و 213 میلیون تومان در قالب بسته های غذایی به این کودکان اختصاص یافت.

زارع با بیان این که 32 هزار و 134 بسته غذایی در مجموع سال 98 به این کودکان ارائه شد، بیان کرد: ساز و کار طرح به گونه ای است که هزینه خرید اقلام این بسته غذایی در قالب اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه 3,2 میلیاردی کمیته امداد اصفهان برای تغذیه کودکان نیازمند

هزینه 3,2 میلیاردی کمیته امداد اصفهان برای تغذیه کودکان نیازمند