مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 خرداد 1399 ساعت 11:402020-06-17بين الملل

کارد به استخوان رسیده است/ می دانیم چگونه با اسراییل بجنگیم


سیاستمداران و ژنرالهای اردنی بر اتخاذ اقدامات کوبنده علیه رژیم صهیونیستی در صورت الحاق دره رود اردن و کرانه باختری تاکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، القدس العربی گزارش داد: هرچه به زمان اجرایی شدن طرح اسراییل برای الحاق دره رود اردن و کرانه باختری نزدیکتر می شویم، نگرانی دولتمردان اردن بیشتر می شود.

پس از اینکه معروف البخیت نخست وزیر اسبق به موضع گیری در این باره پرداخت، حالا ممدوح العبادی سیاستمداران و نماینده پارلمان اردن به بیان دیدگاه خود پرداخته است.

ممدوح العبادی امروز اعلام کرد: کارد به استخوان رسیده است و باید اقدامی علیه دشمن انجام شود که کمترین آن فراخواندن سفیر اردن از تل آویو و اخراج سفیر اسراییل و تعلیق توافق گازی با اسراییل به عنوان مقدمه ای برای لغو معاهده وادی عربه است.

اوضاع در آستانه جنگ است زیرا شرایط به این سمت پیش می رود.

القدس العربی نوشت: همزمان طاهر المصری نخست وزیر اسبق اردن هم درباره تحرکات اسراییل که اردن و منطقه و کشورهای همجوار به ویژه کشورهای حوزه خلیج فارس را هدف قرار می دهد، هشدار داد و طرح الحاق دره رودن اردن و کرانه باختری را خطری واقعی برای اردن و اعراب دانست.

این رسانه نوشت: قبل از آن عبدالله دوم پادشاه اردن شخصا درباره برخورد با اسراییلی ها در صورت الحاق دره رود اردن و کرانه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارد به استخوان رسیده است/ می دانیم چگونه با اسراییل بجنگیم

کارد به استخوان رسیده است/ می دانیم چگونه با اسراییل بجنگیم