مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 خرداد 1399 ساعت 09:402020-06-19سياسي

برخورد قاطع دستگاه قضا با مفسدان اقتصادی شایسته و قابل تقدیر است


امام جمعه اسالم با اشاره به اینکه مفسدان اقتصادی و منافقین، به کشور و نظام خیانت می کنند، گفت: برخورد قاطع دستگاه قضا با مفسدان و منافقان شایسته و قابل تقدیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد جواد باقری در خطبه های این هفته نماز جمعه بخش اسالم شهرستان تالش ضمن تبریک فرارسیدن ماه ذیقعده و ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز دهه کرامت به برخی ویژگی های شخصیت دینی و علمی و سیاسی این حضرت اشاره و اظهار کرد: فعالیت های سیاسی این بانوی بزرگوار در مبارزه با ظلم و ستم حاکمان عباسی باعث شده بود تا شخصیت ایشان مانند شخصیت حضرت زینب (س) باشد.

وی با اشاره به حوادث روزهای پایانی خرداد ماه سال 60 اعم از اعلام جنگ مسلحانه منافقین و ورود به فاز نظامی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی که منجر به کشتار بی رحمانه مردم عادی در کوچه و خیابان و ترور شخصیت های خدمتگزار نظام و تقدیم 17 هزار شهید قربانی ترور، اعلام عدم کفایت سیاسی بنی صدر و عزل او به دستور امام راحل (ره)، علت اصلی این جنایات و زاویه گرفتن با جمهوری اسلامی را نداشتن مبانی فکری درست و گرفتار شدن در دام التقاط و انحراف بیان کرد.

امام جمعه اسالم با بیان اینکه کسانی که ادعای انقلابی گری و مبارزه با ظلم داشته و سال ها با رژیم ستم شاهی مبارزه کردند به علت دور شدن از اندیشه اسل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطع دستگاه قضا با مفسدان اقتصادی شایسته و قابل تقدیر است

برخورد قاطع دستگاه قضا با مفسدان اقتصادی شایسته و قابل تقدیر است