مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 خرداد 1399 ساعت 08:052020-06-20سياسي

حیا؛ گوهر فراموش شده


خوب است سخن رهبر انقلاب درباره حجاب و حیای اسلامی را مورد توجه قرار دهیم و بر روند فعلی که در دانشگاه ها پیش گرفته ایم، تامل کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های خبرگزاری فارس، زهرا مظهری فعال دانشجویی طی یادداشتی نوشت: در دیداری که مقام معظم رهبری امسال با دانشجویان داشتند سخنان مهم و شایان توجهی را بیان کردند.

بخشی از این بیانات که با واکنش های بسیاری هم مواجه شد این جملات بود: بنده نسبت به مسئله حجاب و حیای اسلامی در دانشگاه ها دغدغه دارم.

رؤسای دانشگاه ها، مدیران و خود دانشجویان و بخصوص دخترخانم ها به حجاب و فاصله گذاری اهمیت بدهند و توجّه کنند.

نکته قابل توجه این است که در بسیاری از این واکنش ها حیا تا حد زیادی نادیده گرفته شده و تمرکز اصلی افراد تنها بر روی مسئله حجاب در دانشگاه بود که البته این اتفاق تازه و جدیدی نیست و حتی ممکن است تک تک ما هم به کرات به این غفلت و بی توجهی دچار بوده یا باشیم.

به راستی چرا تا بدین اندازه از اهمیت حیا غافل شده ایم و این مهم توسط ما نادیده گرفته شده؟ خوب است این سخن رهبر انقلاب را مورد توجه قرار دهیم و بر روند فعلی که در دانشگاه ها پیش گرفته ایم تامل کنیم.

در حال حاضر در اغلب مراکز فرهنگی و دستگاه هایی که به طریقی به این امر مرتبط می شوند، تمرکز اصلی به جای مساله حیا بر حجاب صورت گرفته، غافل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حیا؛ گوهر فراموش شده

حیا؛ گوهر فراموش شده