مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 خرداد 1399 ساعت 08:252020-06-20سياسي

فعالیت 900 هیئت مذهبی در ایلام/استقرار 100 مبلغ دینی در استان


مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام با اشاره به فعالیت 900 هیئت مذهبی در ایلام، گفت: 100 مبلغ دینی در استان در ایام کرونا در مناطق مختلف استان مستقر شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد فتاحی ظهر امروز شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان به مناسبت یکم تیرماه سالروز تاسیس سازمان تبلیغات، اظهار کرد: سازمان تبلیغات از نهادهای مهم فرهنگی در کشور است که در راستای اعتلای فرهنگ دینی جامعه گام های بزرگی برداشته و بر می دارد.

وی افزود: در حالی که دشمنان تلاش های فراوانی در بخش ها ی مختلف از جمله فرهنگی برای ناامید کردن قشر جوانان انجام می دهند، سازمان تبلیغات با مبلغان و دیگر انجام فعالیت های فرهنگی و مذهبی در راستای ترویج فرهنگ دینی و مقابله با هجمه های دشمنان گام می دارد.

فتاحی با اشاره به اینکه تبلیغ دین امروز میدان جنگ است، افزود: سازمان تبلیغات در راستای پخته کردن افراد مختلف جامعه در بخش های مختلف تلاش و در این راستا اثرگذاری فرهنگی را دنبال می کند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان ایلام بیان کرد: امروز خوشبختانه سازمان تبلیغات در برنامه های مختلف فرهنگی و مذهبی حضوری فعال و چشمگیر دارد به طوری که سالانه بیش از 80 برنامه اصلی در استان در حوزه فرهنگ دینی اجرایی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 900 هیئت مذهبی در ایلام/استقرار 100 مبلغ دینی در استان

فعالیت 900 هیئت مذهبی در ایلام/استقرار 100 مبلغ دینی در استان