مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 خرداد 1399 ساعت 10:502020-06-20سياسي

افزایش موارد بستری در بخش مراقبت های ویژه بوشهر /استفاده از ماسک اجباری شود


دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: با ثبت دو مورد جدید، متأسفانه شمار جانباختگان ناشی از ویروس کرونا در ‏استان بوشهر تا روز شنبه 31 خردادماه به عدد 45 رسید.

- ‏ سعید کشمیری با اشاره به افزایش موارد بستری در بخش مراقبت های ویژه گفت: دو بانوی 78 ساله و 73 ساله از شهرستان های بوشهر و دشتستان ‏که دارای سابقه بیماری زمینه ای بودند جان خود را از دست دادند تا شاهد از دست رفتن دو هم استانی دیگر باشیم.

‏ در حال حاضر 88 مورد کرونا مثبت در بیمارستان های استان بستری هستند دکتر کشمیری با اشاره به افزایش موارد بستری در بیمارستان های استان بوشهر افزود: در شبانه روز گذشته شاهد بستری شدن 13 ‏مورد جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان بودیم تا مجموع آمار موارد مثبت بستری به 88 نفر افزایش پیدا کند.

‏ وی با بیان اینکه کرونا با کسی شوخی ندارند ادامه داد: در حال حاضر 200 بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان های استان ‏بوشهر تحت مراقبت قرار دارند.

‏ موارد بستری در بخش مراقبت های ویژه در حال افزایش است سعید کشمیری با ابراز نگرانی از افزایش موارد بستری در بخش مراقبت های ویژه عنوان داشت: با اضافه شدن دو نفر دیگر مجموع ‏افرادی که براثر کرونا نیاز به بخش ‏ICU‏ پیداکرده اند به عدد 24 رسیده است که این موضوع می تواند نگران کننده باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش موارد بستری در بخش مراقبت های ویژه بوشهر /استفاده از ماسک اجباری شود

افزایش موارد بستری در بخش مراقبت های ویژه بوشهر /استفاده از ماسک اجباری شود