مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 14:502020-06-21سياسي

10 درصد جمعیت مازندران زیر خط فقر هستند


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران گفت که بیش از 320 هزارنفر از جمعیت معادل 10 درصد جمعیت استان زیرپوشش خدمات حمایتی مستمری می گیرند.

- آمل- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران گفت که بیش از 320 هزارنفر از جمعیت معادل 10 درصد جمعیت استان زیرپوشش خدمات حمایتی مستمری می گیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام بشیر عالیشاه عصر یکشنبه درآیین افتتاح همزمان 10 مرکز نیکوکاری د رشهرستان آمل درمسجد امام جواد (ع) این شهرافزود: 76 هزارنفر خانوار ازاین شمار که بیش از 130 هزارنفر می شوند هم اکنون زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران هستند و بیش از 190 هزار نفر دیگر نیز در قالب مراکز خیریه وتشکل های مردمی ساماندهی وحمایت می شوند.

وی، راه اندازی مراکز خیریه در هر محله را یکی از اقدام های مهم وتاثیرگذار شناسایی خیران محلی، شناسایی نیازمندان واقعی درمحله ها و رسیدگی به مسائل و مشکلات این خانواده ها با همکاری ومشارکت نیکوکاران و معتمدان محلی دانست.

راه اندازی 180 مرکزنیکوکاری تا پایان امسال مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران همچنین با بیان اینکه در همین راستا و با پیگیری های این نهاد تا پایان امسال حداقل 180 مرکز نیکوکاری درسطح استان راه اندازی خواهد شد، اظهارکرد، دراین زمینه و در راه اندازی مراکزنیکوکاری شهرست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 درصد جمعیت مازندران زیر خط فقر هستند

10 درصد جمعیت مازندران زیر خط فقر هستند