مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 تیر 1399 ساعت 05:102020-06-22سياسي

اعمال جریمه برای برخی مشتریان تالارهای پذیرایی


خسرو ابراهیمی نیا از اعمال جریمه برای برخی از مشتریانی که در دوران کرونا قرار داد بسته و در پی کنسلی آن هستند خبر داد.

- ، خسرو ابراهیمی نیا رییس اتحادیه تالار های پذیرایی و تجهیز مجالس درباره وضعیت کارکرد تالار های عروسی، بیان کرد: در حال حاضر با تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، تالار های پذیرایی با 50 درصد ظرفیت با رعایت پروتکل های بهداشتی می توانند فعالیت کنند و مشکلی در این رویه وجود ندارد.

این مقام مسئول در خصوص اعمال جریمه برای مشتریانی که مراسم خود را لغو می کنند، گفت: تالار های پذیرایی بر اساس شرایط و قوانینی که اعمال شده اقدام به جذب مشتری می کنند و در صورتی که قوانین را زیر پا بگذارند و دیگر تابع آن چهارچوب مشخص شده فعالیت نکنند، با آن ها برخورد خواهد شد.

رییس اتحادیه تالار های پذیرایی و تجهیز مجالس با تاکید بر اینکه تالار ها در صورت بستن قرار داد در ماه های مشخص حق کنسلی ندارند، ادامه داد: روال کار در این زمان این گونه است، در صورتی که تالاری در ماه های مهر، آبان، آذر و دی قرار دادی بسته باشد نباید افراد را در صورت کنسلی مراسم جریمه و از آن ها حق کنسلی دریافت کند.

ابراهیمی نیا تشریح کرد: اگر تالاری در ماه هایی که درگیر مشکلات کرونا بودیم قراردادی را با مشتریان ببندد و هم اکنون آن مشتری مراسم خود را کنسل کنند، تالار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال جریمه برای برخی مشتریان تالارهای پذیرایی

اعمال جریمه برای برخی مشتریان تالارهای پذیرایی