مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 05:202020-06-23پزشكي

برگزاری ترم تابستانی دانشگاه علوم پزشکی به صورت مجازی


معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: دانشگاه علوم پزشکی مجازی 50 واحد درسی در ترم تابستان ارایه می کند و تمامی دانشجویان علوم پزشکی می توانند واحدهای درسی این دانشگاه را انتخاب کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجی پلاس، دانشگاه علوم پزشکی مجازی به عنوان دانشگاه پیشرو در امر مجازی سازی برنامه های علوم پزشکی کشور، ضمن رعایت تمامی قوانین مصوب وزارت بهداشت و با بهره مندی از ظرفیت های آموزش مجازی و نیز در راستای پاسخگویی جامع به نیازهای دانشجویان اقدام به ارایه برنامه ترم تابستانی 99 کرده است.

دکتر علی اکبر حق دوست اظهارداشت: واحدهای درسی ترم تابستان امسال دانشگاه های علوم پزشکی به صورت مجازی ارایه می شود و تمامی دانشجویان می توانند واحدهای درسی دانشگاه علوم پزشکی مجازی را انتخاب کنند تا کمکی برای جبران مشکلات آموزشی آنان برای ترم 2 شود.

وی یادآور شد: اختیارات لازم به دانشگاه های علوم پزشکی داده شد تا امتحانات پایان ترم 2 را به صورت ترکیبی (حضوری یا غیر حضوری) اعم از شفاهی یا کتبی برگزار کنند تا عملیات ارزیابی از دانشجویان انجام شود.

معاون آموزشی وزیر بهداشت ادامه داد: در حال حاضر برخی دانشگاه ها شرایط امتحانات حضوری را دارند و شرایط برخی دیگر از دانشگاه ها برای این کار سخت و دشوار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری ترم تابستانی دانشگاه علوم پزشکی به صورت مجازی

برگزاری ترم تابستانی دانشگاه علوم پزشکی به صورت مجازی