مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 10:302020-06-23سياسي

همکاری بیش از 1700 وکیل نیکوکار با کمیته امداد


معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد از همکاری بیش از 1700 وکیل نیکوکار با کمیته امداد خبر داد و گفت: 427 میز خدمت برای معاضدت حقوقی مددجویان در ادارات کمیته امداد سراسر کشور راه اندازی شده است.

- معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد از همکاری بیش از 1700 وکیل نیکوکار با کمیته امداد خبر داد و گفت: 427 میز خدمت برای معاضدت حقوقی مددجویان در ادارات کمیته امداد سراسر کشور راه اندازی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جعفر صباغیان با تقدیر همکاری قضات، وکلا، سردفتران و کارشناسان رسمی دادگستری با کمیته امداد درارائه معاضدت حقوقی به مددجویان این نهاد، گفت: در حال حاضر 427 میز خدمت حقوقی در کشور در حال فعالیت است که خدمات مختلف حقوقی و قضایی را به نیازمندان ارائه می کنند.

وی با بیان اینکه سال گذشته 906 وکیل نیکوکار با کمیته امداد همکاری داشتند، خاطرنشان کرد: این تعداد در سال جاری با افزایش 47 درصدی به بیش از 1700 وکیل رسیده که امور حقوقی مددجویان را به صورت رایگان انجام می دهند.

معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد تاکید کرد: وکلای نیکوکار با استقرار در این میز خدمت، ضمن ارائه مشاوره های حقوقی، کیفری و موضوعات مربوط به مددجویان، پرونده های قضایی آنان در محاکم قضایی یا شوراهای حل اختلاف را تا حصول نتیجه و احقاق حقوق آنان پیگیری می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری بیش از 1700 وکیل نیکوکار با کمیته امداد

همکاری بیش از 1700 وکیل نیکوکار با کمیته امداد