مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 17:252020-06-23اقتصادي

کتابخانه عمومی روستای جزن دامغان افتتاح می شود


فرماندار دامغان با بیان اینکه چهارمین کتابخانه عمومی روستایی این شهرستان در روستای جزن افتتاح خواهد شد، گفت: ارتقای مطالعه در جامعه هدف اجرای این طرح عمرانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اصغر مجد در انجمن کتابخانه های عمومی دامغان که شامگاه سه شنبه به میزبانی فرمانداری برگزار شد با بیان اینکه چهارمین کتابخانه عمومی روستایی این شهرستان در روستای جزن افتتاح خواهد شد، ابراز کرد: اداره کل کتابخانه های عمومی استان سمنان اعتبار لازن برای تجهیز کتابخانه عمومی روستای جزن را تأمین کند.

وی افزود: شهرداران سهم مهمی در پویایی فرهنگ و نشاط در جامعه دارند و با واریز به موقع سهم نیم درصد درآمدها، به رونق کتابخانه و گسترش فعالیت های فرهنگی در جامعه کمک کنند.

رییس انجمن کتابخانه های عمومی دامغان از اجرای پیک موتوری کتاب در این شهرستان به زودی خبر داد و افزود: طرح ابتکاری پیک موتوری کتاب با توجه به مسائل موجود و ملاحظات جامعه و تردد کمتر مراجعه کنندگان به کتابخانه یک حرکت خوب به بهداشت جامعه در دوران وجود بیماری کرونا است که تلاش شود این طرح اجرا شود.

وی گفت: از هر راهی که می توانیم به فرهنگ و گسترش کتاب و کتابخوانی در جامعه کمک کنیم و طرح پیک موتوری کتاب یکی از بسترهای این سیاست است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه عمومی روستای جزن دامغان افتتاح می شود

کتابخانه عمومی روستای جزن دامغان افتتاح می شود