مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 17:302020-06-23اقتصادي

آیین نامه جدید رمز ارز ها به زودی به فعالان اقتصادی ابلاغ می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا پورابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با حضور در جمع خبرنگاران، در تشریح نشست امروز این کمیسیون با همتی رییس کل بانک مرکزی گفت: - رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: بزودی آیین نامه جدید رمز ارز ها به فعالان اقتصادی ابلاغ می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا پورابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با حضور در جمع خبرنگاران، در تشریح نشست امروز این کمیسیون با همتی رییس کل بانک مرکزی گفت: بحث مدیریت منابع ارزی کشور در نشست امروز مورد بحث و بررسی قرار گرفت و براساس گزارش های آقای همتی، منابع قابل توجهی از متعلقات ارزی مربوط به جمهوری اسلامی ایران در کشور های دیگر وجود دارد که باید ساز و کار های جدیدی را برای دسترسی به این منابع در نظر گرفت.

وی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از منابع ارزی ما در کشور های آسیایی، همسایه و عربی وجود دارد، اظهار کرد: به موجب گزارش رییس کل بانک مرکزی نحوه دسترسی به این منابع تشریح شد و پیشنهاد ما در این مورد، تدوین یک ساز و کار جدید بود تا در شرایط نیاز کنونی کشور به منابع ارزی، دسترسی ما امکان پذیر شود.

پورابراهیمی تقویت طرف عرضه را یکی دیگر از محور های مهم مورد بحث در این جلسه عنوان کرد و افزود: استفاده از ظرفیت های جدید یکی از راهکار ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین نامه جدید رمز ارز ها به زودی به فعالان اقتصادی ابلاغ می شود

آیین نامه جدید رمز ارز ها به زودی به فعالان اقتصادی ابلاغ می شود