مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 18:352020-06-23اقتصادي

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته


جزییات بازگشایی اقامتگاه های گردشگری چادگان، فولاد ی های اصفهان موثرترین نمادها در بورس و فرابورس، کمک 17 میلیاردی کمیته امداد اصفهان به نوعروسان نیازمند، - پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس استان اصفهان در روز گذشته (سه شنبه 3 تیر ماه) را اینجا مشاهده می کنید: جزییات بازگشایی اقامتگاه های گردشگری چادگان رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان چادگان گفت: اقامتگاه های گردشگری شهرستان چادگان و خانه های مسافر از امروز فعالیت خود را از سر گرفتند.

فولاد ی های اصفهان موثرترین نمادها در بورس و فرابورس/ رشد خزنده نمادهای محدود گردشگری شاخص کل بورس که تا پایان ساعت کاری روز یکشنبه عبور میلی متری از کانال 1.

3 میلیون را به ثبت رسانده بود در روز دوشنبه و سه شنبه با 90 هزار واحد افزایش روبرو شد، فولاد مبارکه همچون روزهای قبل بیشترین تأثیر را در این افزایش شاخص داشت.

کمک 17 میلیاردی کمیته امداد اصفهان به نوعروسان نیازمندان کمیته امداد استان اصفهان در سال 98 با همکاری خیران و مردم نیکوکار اصفهان بیش از 17 میلیارد و 131 میلیون تومان در قالب 3299 کمک هزینه ازدواج به صورت نقد و کالا پرداخت کرد.

بازگشایی مجدد نمایشگاه های اصفهان بعد از 4 ماه نمایشگاه های اصفهان که به علت کرونا از ابتدای اسفند ماه تعطیل شده بود، امروز سوم تیرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته