مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 10:052020-06-24بين الملل

آناتولی: امارات و عربستان ارتش مصر را برای مداخله نظامی در لیبی تشویق می کنند


خبرگزاری آناتولی ترکیه به دنبال اظهارات رییس پارلمان شرق لیبی درباره احتمال مداخله نظامی مصر در لیبی تاکید کرد که امارات و عربستان ارتش مصر را برای مداخله نظامی در لیبی تشویق می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، خبرگزاری آناتولی ترکیه در گزارشی تاکید کرد که کشورهای عربی از حوزه خلیج فارس همچنان ارتش مصر را برای ورود به جنگ لیبی تشویق می کنند.

آناتولی در ابتدا اظهارات امروز عقیله صالح رییس پارلمان شرق لیبی را منتشر کرد که گفته است در صورتی که لازم باشد برای حفظ امنیت ملی لیبی و امنیت ملی مصر،کاری شود، دولت طبرق رسما خواهان مداخله نظامی مصر در لیبی خواهد شد.

صالح  با ابراز اطمینان به ادامه حمایت لیبی از دولت شرق لیبی گفت که مداخله مصر در لیبی برای دفاع از حقوق و مرزهای غربی و امنیت ملی خود مشروع است.

او که فرمانده کل نیروهای مسلح دولت شرق لیبی است، تاکید کرد که لیبیایی ها از همه تلاش های السیسی برای آتش بس و توقف خونریزی ها در لیبی حمایت می کنند.

صالح همچنین گفت که در ژانویه گذشته طی نطقی در پارلمان طبرق تاکید کرده که احتمالا لیبی به کمک نیروهای مسلح مصر نیاز داشته باشد.

خبرگزاری آناتولی در واکنش به اظهارات رییس پارلمان شرق لیبی نوشت: دو کشور عربی حوزه خلیج فارس به دنبال شکست ژنرال حفتر فرمانده تشکیلات موسو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آناتولی: امارات و عربستان ارتش مصر را برای مداخله نظامی در لیبی تشویق می کنند

آناتولی: امارات و عربستان ارتش مصر را برای مداخله نظامی در لیبی تشویق می کنند