مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 تیر 1399 ساعت 05:402020-06-25اقتصادي

درخواست تولیدکنندگان انرژی آمریکایی برای کمک مالی دولت


نظرسنجی بانک فدرال رزرو دالاس نشان داد نیمی از مدیران شرکت های تولیدکننده نفت و گاز آمریکا خواستار کمک مالی دولت در پی رکود بی سابقه کسب و کارشان هستند.

- نظرسنجی بانک فدرال رزرو دالاس نشان داد نیمی از مدیران شرکت های تولیدکننده نفت و گاز آمریکا خواستار کمک مالی دولت در پی رکود بی سابقه کسب و کارشان هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قیمت ها و تقاضا برای نفت بهار امسال در پی شیوع ویروس کرونا و وضع قرنطینه و جنگ قیمت نفت کوتاه مدت میان عربستان سعودی و روسیه به شدت سقوط کردند.

بسیاری از شرکت های نفتی قدرتمند حتی پیش از سقوط اخیر قیمت ها و تعطیلی های مربوط به قرنطینه، در وضعیت نامساعدی بودند و در سراسر صنعت نفت، تولیدکنندگان شاهد سقوط رتبه اعتباری خود به دلیل نزول قیمت نفت پس از تصمیم روسیه و عربستان سعودی برای به راه انداختن جنگ قیمت در اوایل مارس بودند.

بانک مرکزی آمریکا تحت فشار دولت ترامپ، در برنامه وام دهی خود تغییراتی داد که صنعت نفت بحران زده این کشور را مشمول دریافت اعتبارات مورد نیازش قرار داد.

بیش از نیمی از 160 مدیر انرژی در مناطق تگزاس، جنوب نیومکزیکو و شمال لوییزیانا که در نظرسنجی بانک فدرال رزرو دالاس شرکت کردند، خواستار کمک دولتی در برابر رکود اقتصادی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست تولیدکنندگان انرژی آمریکایی برای کمک مالی دولت

درخواست تولیدکنندگان انرژی آمریکایی برای کمک مالی دولت