مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 تیر 1399 ساعت 07:202020-06-25سياسي

بیشتر آزمون های پایان ترم مجازی است


با توجه به اینکه در آستانه پایان ترم جاری هستیم، معاونت آموزشی در مورد آزمون پایان ترم دانشجویان، مطالعات مفصل و جامعی را انجام دادند و در هیئت رییسه دانشگاه این موضوع، - بسیار مورد بحث و بررسی قرار گرفت و به احتمال زیاد آزمون ها عمدتا به صورت مجازی برگزار شود زیرا تجربه دانشگاه هایی که بر آزمون حضوری تاکید داشتند با پیچیدگی ها و گرفتاری های زیادی همراه شد و آنها نیز به سمت آزمون مجازی سوق پیدا کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدتقی احمدی، در نشست شورای دانشگاه تربیت مدرس، علاوه بر بیان اخبار مهم دو هفته اخیر دانشگاه به نشست سراسری روسای دانشگاه های کشور با دکتر جهانگیری معاون اول رییس جمهور اشاره و تصریح کرد: در این نشست مشکلات دانشگاه ها و نیازها و مسائل جاری کشور مورد بررسی قرار گرفت.

دکتر جهانگیری در این نشست باوجود مشکلات اقتصادی کشور و کاهش درآمدها و بودجه تخصیصی سازمان ها، قول قبلی خود مبنی بر برخورداری 100 درصد دانشگاه ها از بودجه خود را مجددا تکرار و بر آن تاکید کردند.

رییس دانشگاه تربیت مدرس افزود: معاون اول رییس جمهور همچنین افزایش حقوق اعضای هیات علمی با توجه به وضعیت تورمی موجود را در سال گذشته ناکافی دانستند و وعده دادند تا قبل از پایان دوره دولت تدبیر و امید، گام مهمی در جهت بهبود وضعیت حقوق اعضای هیات علم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشتر آزمون های پایان ترم مجازی است

بیشتر آزمون های پایان ترم مجازی است