مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 تیر 1399 ساعت 04:152020-06-26سياسي

نظافت و شستشوی ویژه حرم مطهر رضوی در دهه کرامت


رییس اداره خدمات عمومی حرم مطهر رضوی از نظافت و شستشوی ویژه حرم مطهر رضوی همزمان با ایام دهه کرامت با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی خبر داد.

- به گزارشگزراش خبرگزاری مهر ، محمدرضا سبزعلی، گفت: 500 نفر از نیروهای خدمتی روزانه در ایام دهه کرامت در اکیپی ویژه نظافت تمامی صحن های حرم مطهر امام رضا (ع) را بر عهده دارند.

رییس اداره خدمات عمومی حرم رضوی اظهار کرد: همچنین به منظور پیشگیرانه از شیوع ویروس کرونا، بحث ضد عفونی و نظافت را به صورت جدی روزانه مورد توجه قرار دادیم و مکان های دارای بار آلودگی بالا نظیر درب ها، سنگفرش ها، سرویس های بهداشتی و … با استفاده از مواد ضدعفونی کننده چند نوبت طی شبانه روز ضدعفونی انجام می دهیم.

سبزعلی توزیع مواد ضدعفونی کننده دست و آموزش نحوه استفاده از آن در تمام آسایشگاه های حرم مطهر و دفاتر خدمت رسان را از دیگر اقدامات پیشگیرانه از ویروس کرونا ذکر کرد و گفت: همچنین برای جلوگیری از شیوع این ویروس محلول های ضدعفونی دست و ماسک را در مبادی ورودی حرم مطهر در اختیار زائران قرار داده ایم.

وی ابراز کرد: همچنین اکیپ ویژه نظافت در این ایام طی دو شیفت به گردگیری، غبارروبی و نظافت صحن ها، سرویس های بهداشتی، گیت های بازرسی و دیوارهای حرم مطهر ثامن الحجج (ع) می پردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظافت و شستشوی ویژه حرم مطهر رضوی در دهه کرامت

نظافت و شستشوی ویژه حرم مطهر رضوی در دهه کرامت